Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с потракване 1,9 JTDm 150hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с потракване 1,9 JTDm 150hp

    Здравейте. Имам питане свързано с този проблем - след палене, когато е студена колата, на излючена предавка като подам газ и отпусна при спадане на оборотите в диапазана от 1000 до 900 rpm се чува някакво тракане. Не винаги е едно и също, може да се чуе веднъж, а може и няколко пъти. Като карам колата повече време (загрята) не го чувам. При натиснат съединител тракането го няма. Дали не е заминал някакъв лагер?

  • #2
    Според мен вариантите са или маховик ( ако не е сменян) или лагерите на скоростна кутия.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
    ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

    Comment


    • #3
      И на мен ми звучи като маховик..
      156 2.0TS

      Comment


      • #4
        И аз го имам, ще пробвам първо с маховик, когато сменявах съединителя го видях, че има доста голям луфт. Ако са лагери- пак боли, но тази кутия няма силни страни...

        Comment


        • #5
          Определено нещата клонят към маховик.
          Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
          Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

          Comment


          • #6
            А може и пружините на съединителя да тракат ,случва се често на студено време особено ако е Валео.
            159 1.9 jtd TI
            156 1.8 ts 99g ex

            Comment


            • #7
              https://www.youtube.com/watch?v=5U5UKWJYQiE

              ето някои от симптомите на кутията когато е повредена.
              М32 е много известна с това, че износва лагера вала за 1ва, 2тора , 5та и 6та предавка . Проблема е известен като лагера на 6ста. Лагерите на кутията са доста малки в задната страна и едния не издържа на напрежението. 2012 Опел спускат фейстлифт на задния капак на кутията с по-големи лагери и дизайна е така направен, че лагерите да получават повече масло.
              Може да се закупи такъв капак и лагери. Може да си смените само задните ако имате проблем. Препоръчителна е смяната на всички лагери.

              При мен чука при превключване ( не всеки път) и дрънчи сутрин в студените дни докато затопли малко. Маховика имаше голям луфт и чукаше в единия край на ръка когато сменявах съединителя. Пролетта ще го сменя и се надявам да няма проблем с лагерите на кутията ( моята и личеше, че е отваряна веднъж )

              https://www.youtube.com/watch?v=hqubQWnvjn4 тук виждате проблемния лагер .
              Last edited by ivaka89; d.m.y г., 19:55.

              Comment


              • #8
                Според мен са пружините на притискателният диск, или феродовият......

                ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                И на мен ми звучи като маховик..
                Е как така ти звучи...))...стига екстарасенси....нека се изкаже някой, който го е преживял...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Чукането при превключване обикновено се чува от вътрешно каре или чаша, а не от маховик.
                  При силно разбито каре също има чукане при отнемане и подаване на газ, дори да го направите плавно.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment

                  Working...
                  X